Auping

De opdrachtgever

Koninklijke Auping (Auping) is de grootste zelfstandige beddenproducent van Nederland en marktleider in de Benelux. Vandaag de dag bestaat de core business van Auping uit matrassen, bedden, boxsprings, bedtextiel en accessoires. Bij Auping zijn ze ervan overtuigd dat goed slapen bijdraagt aan een gezond en energiek leven. Ze gaan bewust een duurzame relatie aan met hun omgeving, het milieu en het individu.

Van verhaal tot Cross Media Award Innovatie

Voor Auping schreef ik het prijswinnende bedtijdverhaal ‘Bram en het magische bed’. Het verhaal is ingesproken door Birgit Schuurman en kan middels Google Home interactief beïnvloed worden door de luisteraar. Met dit verhaal sluit ik aan bij de visie van Auping waarin beschreven wordt dat het bed niet alleen een plek is om te slapen, maar ook om voorgelezen te worden.

Meer informatie over de Cross Media Award Innovatie die Auping in 2019 won met mijn verhaal vind je hier.

‘We hebben bij Greenhouse een aantal storytellers in dienst, maar voor een goede ‘bedtime story’ moesten we toch echt op zoek naar een specialist. Na een eerste kennismaking met Judith werd al snel duidelijk dat zij de aangewezen persoon was. Na overleg kwam Judith met een passend concept dat direct spot-on bleek te zijn. Het winnen van de Cross Media Award voor dit verhaal was natuurlijk een mooie kroon op het project.’
Floris van den Elshout, Creative DirectorGreenhouse